woensdag 8 februari 2012

Magnolia boekje



Tijdens een workshop bij Doe@ding heb ik een kerstboekje gemaakt. 
Ik had gelijk het idee om er nog een te maken. 
In het nieuwe Magnolia magazine staat een werkbeschrijving. Ik heb die als inspiratie gebruikt


Op de voorkant heb ik de bookcover stempel gebruikt van Tim Holtz.
Deze heb ik ook gebruikt voor de achterkant.
Het papier voor eronder komt van Tilda.
De bloemen zijn een samenvoeging van papieren en bloemen van wild orchid crafts. 


Voor de binnenkant heb ik 2 stempels van magnolia gebruikt. 
Ook hier heb ik dezelfde bloemen gebruikt als aan de voorkant. 


De papieren op de achtergrond zijn gestempeld en bewerkt met distress inkt walnut stain
Edwin heb ik ingekleurd met vintage foto, tatered rose, black soot, pumice stone en faded jeans. 


Voor tilda heb ik vintage foto, tatered rose, weathered wood, pumince stone, brushed corduroy, en walnut stain gebruikt.


Door de stempels zo naast elkaar te zetten lijkt het net of ze met elkaar dansen.


Ik wil met de volgende challenges meedoen: 

paper take weekly anything goes whit a heart.
MDUC love is in the air
simply magnolia hearts en love 
paperplay challenges get in shape
magnolia mania alles geht

Laat een berichtje achter. Ik vind het leuk om te lezen wat je van mijn creatie vind

Lots of love

Patricia


4 opmerkingen:

  1. wow stunning creation thanks so much for joining us at simply magnolia and MDUC this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh WOW I love it soooo AMAZING xxx
    Thankyou so much for playing along with us this week at MDUC
    Big Hugs
    Debbie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastic, has inspired me to get my Tim Holtz stamp out
    thanks for sharing with us at Magnolia Down Under this week
    hugs
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Patricia your project is fabulous - so much work - so beautiful! Thank you for joining in with this weeks challenge at Papertake Weekly, Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de moeite heb genomen me een berichtje te schrijven. ik lees ze met veel plezier.